Richter Anna Közönségdíj

Social kampányban támogattam a Babagenetika csapatát a Richter Anna Díj közönségszavazataiért, melynek eredményeképp megnyerték a 4 millió forintos támogatást.

Richter Anna Közönségdíj

Social kampányokban támogattam a Babagenetika csapatát a Richter Anna Díj
közönségszavazataiért, melynek eredményeképp megnyerték a 4 millió forintos támogatást.

Fél évig kezeltem a Babagenetika Egyesület 16 ezres követőtáborral rendelkező Facebook oldalát.

Aktív támogatásomnak köszönhetően fizetett hirdetések nélkül sikerült megszerezniük a Richter Anna Díj közönségszavazatait, amelynek eredményeképpen hatalmas, 4 millió forintos támogatást nyertek.

Emellett segítettem nekik az adó 1%-os kampányokban is, és együttműködésünk során több mint 4000 követőt szereztek!

Miért olyan nagy dolog, hogy ezt organikusan értük el?

Az organikus követők szerzése, vagyis az érdeklődőknek valódi értéket nyújtó tartalmak és tevékenységek révén történő követőbázis növelése nem könnyű feladat. Néhány ok, ami megnehezíti az organikus követők szerzését fizetett hirdetések nélkül:

  1. Verseny a figyelemért: Az online térben hatalmas a verseny a felhasználók figyelméért. Számos más vállalkozás és tartalomtermelő küzd azért, hogy elérje és megszólítsa a közönségét. Ennek eredményeként az érdeklődőknek nehéz kitűnni a tömegből és felkelteni a figyelmüket.

  2. Algoritmusok változása: A közösségi média platformok rendszeresen frissítik az algoritmusokat, amelyek meghatározzák, mely tartalmak jelennek meg a felhasználók hírfolyamában. Ezek az algoritmusok gyakran változnak, és egyre inkább preferálják a fizetett tartalmakat a szerves tartalmakkal szemben, hogy növeljék a hirdetési bevételeiket.

  3. Tartalom túltelítettsége: Az online térben óriási mennyiségű tartalom található, amely versenyre készteti a vállalkozásokat a felhasználók figyelméért. Az emberek hírfolyamában rengeteg információ áramlik naponta, így nehéz olyan tartalmat létrehozni, amely kiemelkedik és emlékezetes marad.

  4. Célcsoport megértése: Az organikus követők szerzése nagyban függ attól, hogy megértjük a célcsoportunkat és szükségleteiket. Ha nem sikerül megfelelően azonosítani és megszólítani a potenciális követőinket, akkor nehéz lesz nekik vonzó és releváns tartalmat nyújtani.

Az értékes, releváns és minőségi tartalom, az aktív közösségi interakció, a célcsoport igényeinek megértése és az érdeklődőkkel való valódi kapcsolat kiépítése mind hozzájárulhat az organikus követőbázis növeléséhez.

Hasonlóban gondolkodsz? Beszéljünk.