Új Linkedin arculat készült el - Dr. Mosolygó Mónika ügyvéd
Hogyan tükrözheti egy ügyvéd személyes brandjét a Linkedin profilja?
Milyen problémával fordult hozzám?
Mónikának egyáltalán nem volt ideje foglalkozni a Linkedin profiljával, ugyanakkor a potenciális ügyfelei - cégvezetők - ezen a platformon voltak elérhetőek. Ő maga publikálja cikkeit, így egy, a már elkészült weboldalának arculatához illeszkedő Linkedin megjelenésre volt szüksége, illetve egy olyan marketingstratégiára, amelynek köszönhetően a Kamara által előírt szabályokat betartva kerülhet a potenciális ügyfelei szeme elé.
Az online aktivitás buktatói ügyvédként
Nagyon fontos, hogy az MÜK etikai szabályzatát betartva posztoljunk, tehát hogy az ügyvéd online megjelenése ne ütközzön az ügyvédi hivatás méltóságával. E szabályokat betartva segítettem a posztokat megírni, időzíteni, és tanácsokkal láttam el Mónikát, hogy minél könnyebben tudjon hosszútávon tartalmat gyártani a Linkedinre.
Stratégia
1. Meghatároztuk, hogy kihez szeretnénk szólni,
2. Feltöltöttem a Linkedin profilját releváns adatokkal és elért eredményekkel,
3. Kigyűjtöttem 100 potenciális ügyfélnevet, akiket bejelöltünk.
4. Felduzzasztottuk a követőbázisát.
5. Elkészítettük a Linkedin arculatát, majd posztolni kezdtünk.
A közös munka eredménye
Hasznos edukatív tartalom olyan megjelenéssel és szöveggel, ami könnyedén érthető a célcsoport számára.
https://mosolygolegal.hu