Új Linkedin arculat készült el - Dr. Mosolygó Mónika ügyvéd

Hogyan tükrözheti egy ügyvéd személyes brandjét a Linkedin profilja?

ügyvédmarketing, linkedin tartalomgyártás, Dr Mosolygó Mónika, Dr Buzás Réka Zsófia
Dr. Mosolygó Mónika ügyvéd cégjoggal, szerződések jogával, illetve ingatlanjoggal foglalkozik. 

Milyen problémával fordult hozzám?

Mónikának egyáltalán nem volt ideje foglalkozni a Linkedin profiljával, ugyanakkor a potenciális ügyfelei - cégvezetők - ezen a platformon voltak elérhetőek. Ő maga publikálja cikkeit, így egy, a már elkészült weboldalának arculatához illeszkedő Linkedin megjelenésre volt szüksége, illetve egy olyan marketingstratégiára, amelynek köszönhetően a Kamara által előírt szabályokat betartva kerülhet a potenciális ügyfelei szeme elé.

Az online aktivitás buktatói ügyvédként

Nagyon fontos, hogy az MÜK etikai szabályzatát betartva posztoljunk, tehát hogy az ügyvéd online megjelenése ne ütközzön az ügyvédi hivatás méltóságával. E szabályokat betartva segítettem a posztokat megírni, időzíteni, és tanácsokkal láttam el Mónikát, hogy minél könnyebben tudjon hosszútávon tartalmat gyártani a Linkedinre.

dr mosolygó mónika

Stratégia

1. Meghatároztuk, hogy kihez szeretnénk szólni,

2. Feltöltöttem a Linkedin profilját releváns adatokkal és elért eredményekkel,

3. Kigyűjtöttem 100 potenciális ügyfélnevet, akiket bejelöltünk.

4. Felduzzasztottuk a követőbázisát.

5. Elkészítettük a Linkedin arculatát, majd posztolni kezdtünk.

A közös munka eredménye

Hasznos edukatív tartalom olyan megjelenéssel és szöveggel, ami könnyedén érthető a célcsoport számára.

dr mosolygó mónika

https://mosolygolegal.hu

Linkedin tartalomgyártásban gondolkodsz? Beszéljünk!