Pozicionálás rejtelmei ügyvédmarketinges szemmel - Szöveg&Profit Podcast vendége voltam
Aki mindenkihez szól, nem szól senkihez. Tartja a marketinges aranymondás, amivel az ügyvédmarketingre szakosodott vendégem is egyetért. A Szöveg és Profit podcast legújabb epizódjában a pozicionálás rejtelmeibe avatunk be Titeket, Dr. Buzás Réka Zsófia marketing specialistával.
Az "ügyvéd" szóról lehet nem te fogsz eszébe jutni az embereknek - hiszen abból van 12.000 itthon - de az "IT cégek ügyvédjénél" már azonnal rád gondolnak!
Péter Kovács podcast adásában beszélgettünk arról,
➡ mennyire fontos a pozicionálás,
➡ hogyan tudod elérni, hogy te juss először a vevők eszébe, és
➡ meséltünk meglepő sztorikat arról, hogyan igyekeztek kitűnni más cégek a tömegből.
Tartja a marketinges aranymondás, amivel az ügyvédmarketingre szakosodott vendégem is egyetért.
A Szöveg és Profit podcast legújabb epizódjában a pozicionálás rejtelmeibe avatunk be Titeket, Dr. Buzás Réka Zsófia marketing specialistával.
Mégpedig rendhagyó módon, saját példákkal fűszerezve.
Ha érdekel, hogy milyen elvek mentén tudnál Te is kitűnni a saját piacodon, akkor tarts velünk! Az epizódból ugyanis megtudhatod, hogy miért fontos a pozícionálás és milyen szarvashibákat kerülhetsz el vele.
Hallgasd meg az adást, amiből kiderül, hogy:
• Mit jelent az ügyvédmarketing?
• Mi az a sündisznó-elv?
• Miért nélkülözhetetlen a pozicionálás?
• Milyen elvek mentén érdemes kialakítani a saját kommunikációs stílusod?
• Érdemes-e specializálódni?
• Milyen lépésekben zajlik a pozicionálás folyamata?
• Előnyt kovácsolhatunk-e abból, ha mások vagyunk, mint a konkurencia?